التماس دعا . . .

التماس دعا . . .

ادْعُــــــــــــــــــــــــــــــــــــونی أَسْتَجِبْ لَکُمْ
بخوانید مـرا، تا اجابت کنم شـما را (مومن|60)
--------------------------------------------------
الـلـهـم صـل عـلـی مـحــــمـد و آل مـحــــمـد
و عجل فرجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهم
--------------------------------------------------
به خیلی ها گفتیم التــــــــــماس دعا، اما یاد
نگرفتیم در حـــــق همان خیلی ها دعا کنیم.
دعا، دعا، دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا...
که اگر بلدش بودیم، وضـــــــــــعمان این نبود.

بایگانی

خدا به سبک قهرمان . . .

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۲۴ ب.ظ

. . .

تقریباً 70 سال سن داشت. با موهایی سفید و محاسن تراشیده.

کرایه را که از مسافر جلویی گرفت، تازه نطقش باز شد و شروع کرد به صحبت: "من خدا را با عشق عبادت میکنم. خیلی دوستش دارم. کار میکنم به عشق خدا، راه میروم به عشق خدا. ورزش میکنم به عشق خدا... همین الآن دارم از باشگاه برمیگردم. به خدا گفتم خدایا وزنه میزنم تا بتوانم بهتر عبادتت کنم. همه به خدا اعتقاد دارند، اما کمتر کسی خدا را دوست دارد. اگر خدا را دوست داشته باشیم، گناه نمیکنیم. فرق است بین اعتقاد و اعتماد. به قول امام خمینی حتی آن بت پرست هم به خدا اعتقاد دارد. در خداشناسی باید مثل آیت الله بهجت باشیم..."

رسیدم مقصد. پیاده که شدم با خودم فکر کردم پیرمرد 70 ساله ای که میگفت قهرمان وزنه برداری پیشکسوتان جهان است و داشت برای تأمین هزینه زندگی اش مسافرکشی میکرد، چه قشنگ خدایش را شناخته بود... خوش به حالش...

راستی خدای ما چه شکلی است؟

  • ۹۲/۰۶/۱۳
  • مـ حـ مـ د

نظرات  (۴)

دمش گرم!

شمارش میگرفتی برا بعد خونه شهید, جواب میداد!

  • محترق الحسین
  • اونطوری همه هویت ها لو می رفت. قیافه هاشون پیدا بود. خودمم توشون بودم ریا می شــــــــد.

    حمید راس میگه. نگرفتی شمارشو؟؟؟ یاد اون راویه... یادته...؟ تو اتاق 407؟
    پاسخ:
    مجمع محافل انس با شهدا...
    خدا خیلی بهم رحم کرد تونستم جلو خندمو بگیرم...
    چی بگم حاج محمد
    یه چی می گی دهن آدم رو میبندی
    یاد رضا صادقی افتادم

    قربونت برم خدا چقدر غریبی رو زمین
    آره دنیا ما نخواستیم دل و با خودت نبین
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    وایسا دنیا وایسا دنیا من می خوام پیاده شم
    پاسخ:
    انصافاً خدا بین ما خداپرستا خیلی غریبه...
    سلام علیکم
    ماها هر کدوم خدایی برای خود داریم بنابراین خداپرستی برامون سخت شده!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">