التماس دعا . . .

التماس دعا . . .

ادْعُــــــــــــــــــــــــــــــــــــونی أَسْتَجِبْ لَکُمْ
بخوانید مـرا، تا اجابت کنم شـما را (مومن|60)
--------------------------------------------------
الـلـهـم صـل عـلـی مـحــــمـد و آل مـحــــمـد
و عجل فرجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهم
--------------------------------------------------
به خیلی ها گفتیم التــــــــــماس دعا، اما یاد
نگرفتیم در حـــــق همان خیلی ها دعا کنیم.
دعا، دعا، دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا...
که اگر بلدش بودیم، وضـــــــــــعمان این نبود.

بایگانی

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

جهت دریافت فایل، اینجا کلیک کنید.

برگرفته از: مسافر کربلا

. . .

قابل توجه بعضی از دوستان که هر کارشان کنی فکر میکنند مبارزه و جهاد فقط همان کاریست که آنها دارند انجام میدهند. غافل از اینکه بدانند جبهه حق، همان اندازه که آر پی جی زن میخواهد، تخریبچی و تک تیر انداز و نیروی اطلاعاتی هم میخواهد. نباید فکر کنیم اگر مثلاً اهل سیاستیم و دست به قلممان خوب است، پس اردو بردن و کار فرهنگی و... میشود کشک!!!

مهم این نیست که تحلیلگر مسائل سیاسی میشویم یا نظریه پرداز اقتصادی؛ مهم اینست که نیازهای جبهه حق را بشناسیم، بعد با توجه به استعدادمان برویم یک قسمت کار را دست بگیریم.

  • مـ حـ مـ د

. . .

ای به فدای آن لبخندت...

میترسم از روزی که پاهایت، شهادت دهند علیه ما...

خدا کند شرمنده شان نشویم...

  • مـ حـ مـ د

. . .

تقریباً 70 سال سن داشت. با موهایی سفید و محاسن تراشیده.

کرایه را که از مسافر جلویی گرفت، تازه نطقش باز شد و شروع کرد به صحبت: "من خدا را با عشق عبادت میکنم. خیلی دوستش دارم. کار میکنم به عشق خدا، راه میروم به عشق خدا. ورزش میکنم به عشق خدا... همین الآن دارم از باشگاه برمیگردم. به خدا گفتم خدایا وزنه میزنم تا بتوانم بهتر عبادتت کنم. همه به خدا اعتقاد دارند، اما کمتر کسی خدا را دوست دارد. اگر خدا را دوست داشته باشیم، گناه نمیکنیم. فرق است بین اعتقاد و اعتماد. به قول امام خمینی حتی آن بت پرست هم به خدا اعتقاد دارد. در خداشناسی باید مثل آیت الله بهجت باشیم..."

رسیدم مقصد. پیاده که شدم با خودم فکر کردم پیرمرد 70 ساله ای که میگفت قهرمان وزنه برداری پیشکسوتان جهان است و داشت برای تأمین هزینه زندگی اش مسافرکشی میکرد، چه قشنگ خدایش را شناخته بود... خوش به حالش...

راستی خدای ما چه شکلی است؟

  • مـ حـ مـ د

بعضی ها چه ساده اند. به خیالشان مثلاً تا نروند آنطرف آب و با یکی دوتا شبکه خاک بر سری مصاحبه نکنند علیه مملکت، نمیشوند خائن!!! به خیالشان همین که دارند در این کشور زندگی میکنند و یک مسئولیتی در نظام اسلامی به گردنشان گذاشته شده، همین یعنی خدمت برای اسلام و انقلاب!!!

یکی نیست بگوید برادران من، چرا راه دور میروید؟ دنبال که میگردید؟ خیانت خود شمایید. خائن که نباید شاخ و دم داشته باشد که! اصلاً  حیف که دهخدای خدابیامرز عمرش کفاف نداد تا شما را درک کند. وگرنه مینوشت:

خیانت: غدر، مکر، حیله(ناظم الاطباء). دغلی، ناراستی(غیاث اللغات). آقایان اصولگرای باند باز خود عمار پندار تکفیری ولایت مدار(انقلاب نامه).

آقایان، خیانت با گوشت و پوستتان آمیخته شده. با همان لقمه های حرامی که با هدف گرفتن حق، گیرتان آمد و نوش جان کردید. خیانت از همان زمان که تاب تحمل سلیقه مخالف جناحتان را نداشتید، با افکار و اعمالتان به هم پیچید. بخدا خائن شمایید نه آن بنی صدری که سه تیغ میکرد و آخرش هم با لباس زنانه گریخت. خائن شمایید که ریش بلند و سفید کرده در آسیاب انقلابتان را به همه نشان دادید و با رمز "لبیک یا خامنه ای" حق را نشانه گرفتید. هرچه امامتان گفت نروید، این ره به ترکستان میرود، گوشتان بدهکار نبود که نبود. سرتان به بصیرت پراکنی گرم بود. اما داشتید آب به آسیاب دشمن میریختید. شده بودید مهره های خوش فرم دشمن در زمین بازی.

اگر ویل راجرز، فرمانده ناو جنگی وینسنس آمریکا، یک بار در طول عمر از اربابش مدال شجاعت گرفت، شما بارها و بارها در طی این چند سال مدال شجاعتتان را در ازای نابودی انقلاب گرفتید. هیچکس بهتر از شما نمیتوانست به اسلام ضربه بزند. دست مریزاد...

سوریه را میبینید؟ مصر را چطور؟ حواستان به بحرین هست؟ عجیب نیست اگر بگویم خون تمام بیگناهانشان را به گردن شما مینویسند. شما در قبال همه شان مسئولید. در قبال همه پابرهنه هایی که چشم امیدشان به ایران و انقلاب اسلامی بود. آنروزها که شیطان بزرگ داشت صحنه این کشورها را مدیریت میکرد، شما داشتید بر طبل اختلاف میکوبیدید. شما داشتید ریشه جریان انحرافی را میزدید. شما داشتید میگشتید ببینید احمدی نژاد امروز دیگر چه گافی میدهد تا بتوانید بیشتر به لجن بکشیدش. آنقدر "جریان انحرافی" را یزرگ کردید که "فتنه" فراموش شد، تا جایی که بعضی از تأییدکنندگانش شدند وزیر همین دولت جدید.

"جریانی" که هیچگاه اصلی نبود و "آقا" فرعی میخواندش و "فتنه ای" که آنقدر مهم است که تا همین اواخر هم "آقا" از آن میگوید.

به بهانه انحراف، کسی را زدید که "آقا" هیچگاه از انحراف او هشداری به کسی نداد. کسی را زدید که "آقا" بارها او را "زنده کننده گفتمان انقلاب" لقب داده بود. و شما با شعار حمایت از ولایت و انقلاب، پرچمدار گفتمان را نشانه گرفتید و انصافاً چه خوب هم نشانه گرفتید. به گمانم از اسلام فقط همین "توجه به امر تیراندازی" را آموخته باشید! وگرنه بقیه کارهایتان بدجوری بوی کثیف خیانت میدهد.

در این سالها دنیا در یک پیچ تاریخی قرار داشت. باید ضمن به سلامت گذشتن از این پیچ، بیشترین استفاده را برای صدور انقلاب میکردیم. باید به دنیا نشان میدادیم اسلام ناب چیست؟ اما... اما شما بجای کمک به راننده، چنان سر پیچ ترمز دستی را کشیدید که صدایش دل دشمن را شاد کرد. ماشینمان ته دره نرفت، درست. اما حرکتش آنقدر کند شد که به هدفمان نرسیدیم. بدتر از آن، اینکه همه کاسه کوزه ها را شکستید سر راننده بیچاره...

راننده ای که میدانم یک روز دل همه مان برای شنیدن "اللهم عجل لولیک الفرج"هایش تنگ میشود...

اما با تمام این تفاسیر، بعضی وقتها غبطه میخورم به حالتان. کاش خدا به شما نگاه کند و اندازه خیانتتان، به من تقوا دهد... آنوقت بهشت بر من واحب میشود.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

پ ن: امشب، شب شهادت امام صادق(ع) است. یکدفعه دلم هوای بقیع کرد. یاد مدینه افتادم، یاد کوچه، یاد در و دیوار، یاد سقیفه و بعد یاد همین آقایان اصولگرا. چه شباهت بزرگیست بین گناهشان...

  • مـ حـ مـ د

امام صادق(ع): کسی که به منظور ریختن آبروی مومنی سخن بگوید، خدا او را از ولایت خودش رانده به سوی شیطان میفرستد و شیطان هم او را نمی پذیرد! (تفسیر نمونه)

آبرو، آبرو، آبرو...

فقط خواستم در جریان باشیم. همین!

  • مـ حـ مـ د